SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI W SKLEPIE INTERNETOWYM
Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE w branży urządzeń dla biznesu poszukuje pracownika działu zakupów, na stanowisko SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI W ramach tworzonego stanowiska zatrudnienia oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tego stanowiska należeć będą stałe godziny pracy (8.00 - 16.00) oraz wszystkie weekendy wolne.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- współpraca z naszymi dostawcami (tworzenie zamówień, organizacja transportu, obsługa dokumentów)
- przetwarzanie zamówień klientów na potrzeby naszego magazynu
- współpraca z firmami kurierskimi
- dbanie o poprawny obieg dokumentów
- wprowadzanie danych logistycznych do naszych systemów
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomości obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, poczta E-MAIL, programy księgowo-magazynowe
Dlaczego warto pracować z nami:
- stabilne zatrudnienie na długi okres
- oficjalna umowa
- wszystkie weekendy wolne
- brak pracy zmianowej
- praca w biurze, w kameralnej atmosferze małej firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowym atutem kandydata będzie posługiwanie się językiem obcym.
Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail biuro@gsg24.pl
WEBMASTER
Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE specjalizująca się w branży urządzeń dla biznesu i przemysłu poszukuje zdolnej i ambitnej osoby na stanowisko WEBMASTER do obsługi i tworzenia sklepu internetowego HurtowniaPrzemyslowa.pl oraz działań związanych ze sprzedażą w internecie.
W ramach tworzonego stanowiska oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tworzonego stanowiska należeć będą elastyczne godziny pracy, oficjalna forma zatrudnienia oraz możliwość szybkiego awansu zawodowego.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku webmaster-a będzie należało:
- tworzenie i uzupełnianie treści stron internetowych
- optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO i SEM
- zamieszczanie aukcji internetowych np. ALLEGRO
- współpraca z porównywarkami np. CENEO
- tworzenie i zamieszczanie treści w portalach społecznościowych np. FACEBOOK
- tworzenie i zamieszczanie treści na forach internetowych i w blogu
- tworzenie strategii marketingu internetowego w oparciu o aplikacje typu GOOGLE ADWORDS i ANALITYCS
Idealny kandydat oprócz doskonałej znajomości w/w zagadnień i aplikacji powinien mieć biegłe umiejętności i wiedzę w zakresie:
- znajomość HTML, CSS, JAVASCRIPT / JQUERY
- tworzenie i optymalizacja stron www pod kątem urządzeń mobilnych
- umiejętność poprawnego tworzenia treści pod kątem językowym, branżowym oraz SEO
- znajomość programów graficznych i umiejętność tworzenia i dostosowywania grafik na potrzeby stron www
- bardzo dobra znajomość programu EXCEL
- wiedza niezbędna do korzystania z plików XML i tworzenia struktury plików XML
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość PHP i SQL, MYSQL
- dobra znajomość języka angielskiego
Prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV oraz opisu i przykładów tworzonych dotychczas stron internetowych na e-mail biuro@gsg24.pl
OBSŁUGA KLIENTA
Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE w branży urządzeń dla biznesu poszukuje zdolnej i ambitnej osoby do działu obsługi klienta na stanowisko SPRZEDAWCA W ramach tworzonego stanowiska zatrudnienia oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tego stanowiska należeć będą elastyczne godziny pracy oraz oficjalna forma zatrudnienia.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- zdalna obsługa klienta poprzez e-mail oraz telefon
- rozmowy z klientami na temat oferowanych produktów
- obsługa zamówień w systemach informatycznych
- tworzenie i przesyłanie ofert drogą elektroniczną
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego
- doświadczenia na podobnym stanowisku - przy pracy z klientem
- znajomości obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, poczta E-MAIL, programy księgowo-magazynowe
Dodatkowym atutem kandydata będzie biegłe posługiwanie się językiem obcym.
Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail biuro@gsg24.pl
MAGAZYNIER Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE w branży urządzeń dla biznesu poszukuje uczciwej osoby do działu logistycznego na stanowisku MAGAZYNIER. W ramach tworzonego stanowiska zatrudnienia oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tego stanowiska należeć będą elastyczne godziny pracy oraz oficjalna forma zatrudnienia.
OBOWIĄZKI: - przygotowywanie paczek do wysyłki
- przyjmowanie dostaw
- przewóz towarów busem na terenie Zielonej Góry
- obsługa systemu komputerowego do wysyłek paczek
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
WYMAGANIA: - prawo jazdy kategorii B
- niekaralność
- umiejętność obsługi komputera
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać e-mailem na adres
biuro@gsg24.pl Praca dla UKRAIŃCA - Робота для Украінців - Підтримка продажу Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE w branży urządzeń dla biznesu poszukuje zdolnej i ambitnej osoby do działu obsługi klienta na stanowisko OBSŁUGA SPRZEDAŻY na UKRAINIE ramach tworzonego stanowiska zatrudnienia oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tego stanowiska należeć będą elastyczne godziny pracy oraz oficjalna forma zatrudnienia.
Wymagania: - znajomość obsługi sprzedaży na portalach Prom.ua / Bigl.ua / Rozetka.com.ua
- doskonała obsługa komputera
- komunikatywność i kultura osobista
- język ukraiński - jako język ojczysty
- język rosyjski - bardzo dobra znajomość
- język polski - komunikatywny
Obowiązki: - tłumaczenie opisów produktów na język ukraiński / rosyjski
- tworzenie aukcji internetowych na portalach ukraińskich
- obsługa sprzedaży z klientami z Ukrainy
- prowadzenie korespondencji e-mail oraz rozmów telefonicznych
Dodatkowe atuty: - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- znajomość programowania html, css
- doświadczenie w tworzeniu stron internetowych na potrzeby e-commerce
Praca w biurze w Zielonej Górze - 8 godzin dziennie. CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać e-mailem na adres
biuro@gsg24.pl Динамически развивающаяся компания в сфере E-COMMERCE в отрасли оборудования для бизнеса ищет способного и амбициозного сотрудника в отдел обслуживания клиентов на должность ОРГАНИЗАЦИЯ И OБСЛУЖИВАНИЕ ПРОДАЖ В УКРАИНЕ. В рамках создаваемой должности предлагаем работу в молодой и динамичной команде, отсутствие монотонии, а также возможность профессионального и карьерного роста. Преимущества предлагаемой должности: гибкий график работы и официальное оформление.
Требования к кандидату:
- умение реализовать продажи на порталах Prom.ua / Bigl.ua / Rozetka.com.ua
- уверенный пользователь ПК
- коммуникабельность и высокая личная культура
- украинский язык – носитель языка
- русский язык – продвинутый уровень
- польский язык – базовые знания/средний уровень
Обязанности сотрудника:
- перевод описаний продуктов на украинский/русский язык
- разработка аукционов на украинских интернет-порталах
- обслуживание продаж украинским клиентам
- ведение переписки и телефонных переговоров
Приветствуется:
- владение английским или немецким языком
- знания в области программирования html, css
- опыт в создании сайтов для нужд e-commerce
Работа в офисе в г. Зелена-Гура – 8 часов в сутки.