Język
Wysyłka Polska / PLN
Wysyłka do:
Waluta:
wszystkie kategorie
Strona główna » Reklamacje

Filtruj wyniki

Promocje

SALEOpakowanie Rożek na Frytki Belgijskie 300g Hurtownia Dystrybutor Zielona Góra

Opakowanie rożek na frytki belgijskie DUŻY 18x30.5cm poj. 300g 100szt.

46,00 PLN29,00 PLN brutto23,58 PLN netto
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,00 PLN

Reklamacje

Wystąpiła awaria urządzenia - co mam zrobić?
Prosimy o pobranie formularza zgłoszenia reklamacji i o wypełnienie jak największej ilości pól - formularz zgłoszenia reklamacji w formacie pdf
Następnie prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą firmą za pomocą e-maila kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl lub pod numerem telefonu +48 68 381 70 00

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl za pomocą formularza zgłoszenia reklamacji.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 nie jest producentem dostępnych w sklepie internetowym HurtowniaPrzemyslowa.pl towarów.

Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Gwarancja DOOR TO DOOR oznacza odbiór produktu do naprawy i odesłania go do siedziby klienta na nasz koszt. Okres ochrony Door To Door twa 6 miesięcy od daty zakupu produktu i dotyczy zarówno konsumentów jak i firm.

Przejdź do strony głównej
PayU / PayPo
ZGODA NA COOKIE
Wykorzystujemy pliki cookies w celu poprawy strony internetowej, personalizacji ofert, obsługi konta Użytkownika oraz w celu zbierania danych statystycznych, o ruchu na stronie. Możesz zdecydować czy dopuszczasz pliki cookie. Korzystanie ze strony oznacza, że pliki cookie będą zamieszczane na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej informacji o celach i podstawach przetwarzania danych osobowych, przysługujących uprawnieniach oraz sposobach wycofania zgody znajdziesz na stronie Polityka Prywatności - COOKIES.
Zgadzam się