Język
Wysyłka Polska /
Wysyłka do:
Waluta:
wszystkie kategorie
Strona główna1 » Reklamacje

Nasze hity

Promocje

Skoncentrowany żel do prania LIF PLUS Color 4L Hurtownia Sklep Dystrybutor

Skoncentrowany żel do prania LIF PLUS Color 4L29,00 zł19,00 zł brutto15,45 zł netto

Skoncentrowany żel do prania LIF PLUS Universal 4L Hurtownia Sklep Dystrybutor

Skoncentrowany żel do prania LIF PLUS Universal 4L29,00 zł19,00 zł brutto15,45 zł netto

Kontakt

  • Global Service Group
    ul. Urszuli 17
    65-147 Zielona Góra
    NIP: 9730408592
  • E-mail:kontakt@hurtowniaprzemyslowa.pl
  • Telefon+48 68 381 70 00
    +48 795 617 517
  • Zapraszamy do kontaktuPoniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00

Reklamacje

Wystąpiła awaria urządzenia - co mam zrobić?
Prosimy o pobranie formularza zgłoszenia reklamacji i o wypełnienie jak największej ilości pól - formularz zgłoszenia reklamacji w formacie pdf
Następnie prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą firmą za pomocą e-maila kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl lub pod numerem telefonu +48 68 381 70 00

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl za pomocą formularza zgłoszenia reklamacji.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 nie jest producentem dostępnych w sklepie internetowym HurtowniaPrzemyslowa.pl towarów.

Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Gwarancja DOOR TO DOOR oznacza odbiór produktu do naprawy i odesłania go do siedziby klienta na nasz koszt. Okres ochrony Door To Door twa 6 miesięcy od daty zakupu produktu i dotyczy zarówno konsumentów jak i firm.

Przejdź do strony głównej