Język
Wysyłka Polska / PLN
Wysyłka do:
Waluta:
wszystkie kategorie
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Wystąpiła awaria urządzenia - co mam zrobić?
Prosimy o pobranie formularza zgłoszenia reklamacji i o wypełnienie jak największej ilości pól - formularz zgłoszenia reklamacji w formacie pdf
Następnie prosimy o jak najszybszy kontakt z naszą firmą za pomocą e-maila kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl lub pod numerem telefonu +48 68 381 70 00

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@HurtowniaPrzemyslowa.pl za pomocą formularza zgłoszenia reklamacji.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Global Service Group Paweł Kapustka z siedzibą w Zielonej Górze (65-147) przy ul. Urszuli 17 nie jest producentem dostępnych w sklepie internetowym HurtowniaPrzemyslowa.pl towarów.

Niektórzy producenci udzielają dodatkowych gwarancji na produkowane przez siebie produkty. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Gwarancja DOOR TO DOOR oznacza odbiór produktu do naprawy i odesłania go do siedziby klienta na nasz koszt. Okres ochrony Door To Door twa 6 miesięcy od daty zakupu produktu i dotyczy zarówno konsumentów jak i firm.

Przejdź do strony głównej
PayU / PayPo
ZGODA NA COOKIE
Wykorzystujemy pliki cookies w celu poprawy strony internetowej, personalizacji ofert, obsługi konta Użytkownika oraz w celu zbierania danych statystycznych, o ruchu na stronie. Możesz zdecydować czy dopuszczasz pliki cookie. Korzystanie ze strony oznacza, że pliki cookie będą zamieszczane na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej informacji o celach i podstawach przetwarzania danych osobowych, przysługujących uprawnieniach oraz sposobach wycofania zgody znajdziesz na stronie Polityka Prywatności - COOKIES.
Zgadzam się